Así comezamos a dinámica dos XOVES. Elexindo a aula (ambiente preparado relacionado a unha área ou proposta de aprendizaxe) na que aprenderemos durante as sesións de despois do recreo.
Unha vez que xa pasaron polas tres aulas e saben os materiais que se van a atopar, os nenos e neneas elixen libremente a aula á que queren ir, respectando o AFORO dispoñible.
AULA LARANXA: Xogo simbólico e vida práctica
AULA ROSA: Arte e lectoescritora
AULA AZUL: Lóxica matemática e construccións.
Os agrupamentos MIXTOS (nenos e nenas das tres idades), permiten a aprendizaxe entre IGUAIS, e asumir ROLES diferentes.
Na aula azul son expertos nos materiais que temos e por iso, cando outros nenos/as visitan a nosa aula, son os eles mismos os que explican o uxo e manexo das propostas e as normas a seguir en cada recuncho.
Aquí añgúns dos espazos:
PROPOSTAS INDIVIDUAIS ou EN PARELLAS
PUZZLES, ESTIMACIÓN DE PESOS, ORIENTACIÓN ESPACIAL
PROPOSTAS GRUPAIS DE CONSTRUCCIÓN NA TUFFTRAY: MINIMUNDOS
Construcción dunha historia a través do xogo na que poñen en práctrica a imaxinación, a estimulación oral, traballo en equipo, a orientación espacial en plano e en relieve...
Coa ubicación dos espellos tamén experimentan e introducimos as simetrías:
e ao rematar, o momento da recollida, é tamén un momento de aprendizaxe xa que traballan a clasificación e a lóxica:
Outros materiais para a creación de historias:
XOGO EN EQUIPO : IMANIX CON TOBOGÁN
Planificación de recorridos, o ensaio-erro, a anticipación da acción que va a acontecer, aresolución de problemas, establecer acordos...COMPARTIR!
PROPOSTAS DE CREACIÓN LIBRE:
ASOCIACIÓN DA SOMBRA AO ANIMAL
No hay comentarios:
Publicar un comentario