22/05/2024

EU COIDO O PLANETA TERRA


 Eu vivo no planeta terra, en europa, en españa, en galicia: en PASTORIZA.

¿Que cousas me gustan e que cousas non me gustan de Pastoriza?

- Estar coa miña familia                                     -Que algunha xente non teña casa
- O campo de futbol                                           - As cacas de can sen recoller.
-Ter médicos
-Ter supermercado.
-Ter escola

Descubrimos os OBXECTIVOS DE DESENVOLVEMENTO SOSTIBLE para coidar o planeta terra e moitas das cousas que dixeron reflexanse neles.


PARA COIDAR O PLANETA TERRA, temos que cumplir cos OBXECTIVOS ODS:

- Reciclando, separando e reutilizando.
-Utilizando botellas reutilizables (cantimplora) para beber.
-Usando tupper/bolsas  de tea reutilizables para levar a comida.



¿PERO QUE MÁIS PODEMOS FACER?


ENVÍANOS A TÚA FOTO, CON COUSAS QUE FAS PARA COIDAR O PLANETA OU CON AQUELAS QUE QUERES QUE CAMBIEN




 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

PARABÉNS XOEL